הכנת הבית לעונת החורף: מה חשוב שתדעו על איטום גגות

November 09 2022doritr

 

החורף הישראלי הגשום והסוער, דורש ביצוע פעולות חשובות מאוד בכדי להימנע ממצב שבו תדרשו להוציא סכומי כסף משמעותיים לצורך שיקום של נזקי מים אשר נגרמים בעת התקופה הסוערת. אם אתם תוהים כיצד תערכו לחורף בצורה הטובה ביותר וכיצד תוודאו כי ביתכם יהווה את המקום החם והנעים ביותר לשהות בו בעונת החורף, כדאי שתקראו את המאמר הבא.

איטום גגות- להכין את הבית לעונת החורף

כאמור, עונת החורף מחייבת נקיטה של צעדים שונים לצורך איטום גגות וזאת בשל העובדה כי בעונה הגשומה והסוערת המדוברת יש סכנה ממשית לנזילות שעלולות לגרום נזק משמעותי לבית, גם אם מדובר בכמות קטנה של גשם. בכדי להכין את הגג לתקופת החורף, ישנם כמה טיפים חשובים שכדאי לזכור:

במהלך הקיץ המרזבים נוטים לצבור לא מעט לכלוך, אבק, עלים ועוד אשר עלולים לגרום לסתימה במרזב. הסתימה המדוברת יכולה להוביל לנזילה ועל כן מומלץ לוודא מבעוד מועד כי כל המרזבים פתוחים טרם מגיע הגשם הראשון. במידת הצורך יש להזמין שירות תיקון מרזבים מקצועי. כמו כן, חשוב מאוד לנקות את הגג מלכלוך אשר עלול להישטף בגשם למרזב ולגרום לכך שהוא ייסתם.

חשוב מאוד לבדוק שכל חפץ אשר מצוי על הגג כגון: אנטנות מאובטחים כהלכה. מעבר לנזק לרכוש שהחפצים הללו עלולים לגרום במידה והם יעופו ברוח, קיימת גם סכנה לחיי אדם.

כיצד תבחרו חברה מקצועית עבור איטום הגג שלכם?

חשוב מאוד לדאוג שהגג שלכם יהיה אטום בצורה איכותית טרם מגיעה עונת החורף שכן, גג שיש בו כשל כלשהו באיטום או גג שלא אטום בצורה הטובה ביותר, יגרום לכך שמי הגשמים יחלחלו לתוך המבנה וייצרו בו רטיבות ונזילות. על כן, חשוב לבחור יועץ איטום מקצועי אשר יבחן את סוג האיטום הקיים וימליץ לכם לגבי סוג איטום חדש שכדאי לכם לבחור בו או לגבי מה עליכם לעשות בכדי לתקן את כשלי האיטום הקיימים. מעבר לכך, חשוב מאוד לוודא כי החברה אמינה ומציעה את המחיר הטוב ביותר תמורת השירות שלה ומעבר ליועץ איטום היא כמובן מציעה את שירותי האיטום בפועל על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר.

כאשר מדובר על איטום גגות, בהחלט לא כדאי להתפשר על פחות מהטובים ביותר בתחום זה. חשוב שתזכרו כי בענף האיטום ניתן למצוא כיום לא מעט חברות המציעות את שירותיהן ועל כן, טרם אתם בוחרים בחברה כלשהי חשוב מאוד שתוודאו כי מדובר על שירותי קבלן איטום מקצועיים, מומלצים ואמינים וכי העבודה תתבצע בצורה הטובה ביותר על מנת שהאיטום של הגג יהיה הרמטי ואיכותי בעונת החורף ובכדי שלא תסבלו באופן כלשהו מנזילות אשר עלולות לגרום לכל דיירי הבית אי נוחות וכמובן גם נזקים למבנה עצמו ולרכוש שבו.

Share:

easy-tours

הישארו מעודכנים